Saltar para: Post [1], Pesquisa e Arquivos [2]

BLOGUE DO MINHO

Espaço de informação e divulgação da História, Arte, Cultura, Usos e Costumes das gentes do Minho e Galiza

BLOGUE DO MINHO

Espaço de informação e divulgação da História, Arte, Cultura, Usos e Costumes das gentes do Minho e Galiza

ASSEMBLEIA NACIONAL GALEGA HOMENAGEIA CAMILO NOGUEIRA

Camilo Nogueira elixido “Galego Nacional” en 2019

A Assembleia Nacional Galega (ANG) premiará o dirixente nacionalista do que destaca o seu "compromisso constante e irrenunciável com a língua, a cultura e a nação galega".

2012_8_27_13266s740x.jpg

Assembleia Nacional Galega (ANG) entregará ao longo deste mes o premio “Galego Nacional” ao dirixente nacionalista Camilo Nogueira por “toda uma vida de entrega à nação galega, como político, ativista cultural e intelectual galeguista”.

Esta entidade destaca o longo percurso vital de loita e defensa do país que comezou no asociacionismo e no sindicalismo nos anos da ditadura franquista. “Um homem muito brilhante e com uma excelente preparação académica e intelectual, cum compromisso constante e irrenunciável com a língua, a cultura e a nação galega e um homem de esquerda, galeguista que sempre lutou pela unidade dous nacionalistas galegos e por uma política intelixente e possível para ou nacionalismo galego”, indica.

Tamén salienta a súa defensa do “carácter internacional dá língua galega”, ademais de ser un referente do galeguismo e do nacionalismo galego nos últimos 40 anos. “Sem dúvida, um dos bons e xenerosos, um grandes galegos, um dous galegos imortais na História da Galiza”.

Este premio ten por obxectivo “reconhecer, homenagear e premiar” a traxectoria vital de persoas vivas ou de entidades existentes de Galicia ou de fora que se destaquen no labor da “construção nacional dá Galiza em qualquer matéria (linguística, cultural, científica, artística, social ou política)”.

Fonte: http://www.galiciaconfidencial.com/

Foto: Camilo Nogueira | Fonte: Xerais